[ Jalan Kuasa Dua ]


Huaa,, jalan kuasa dua = jalan-jalan.. cara tak? kuhkuh,, dah lame tk menulis, rase macam bnyk bende nk cerita.. sejak dah habes final xm arituh bnyk bende yg terjadi.. hurm,mugkin segala benda yg terjadi ade hikmahnye.. macam yg aku war-war kan sebelum nie, jun aku da stat prektikel and itu mksudnye tempoh untuk Jalan Kuasa Dua aku terhad kepada 3 minggu je,, 2minggu di tanah air terchenta a.k.a KLUANG and 1 minggu lagi kat SHAH ALAM untuk sesi penyesuaian diri,, haha! apekah yg ku merepek nie..!

Erm,las weekend, my family and i went to Muar untuk weeding day anak D.O Muar ..disebbkn venue weeding tu dekat dgn tanjong mas, jadinye kami pun bersiar2 kt tepi tanjong tuh..and abah aku sponsor kami sekuarga naek cruise.. [erk, cruise ke?] belayar sepanjang sungai muar,, layan.. cause aku pun cam some sort mengidam nk tgk laut, air sungai pun jadi la.. hee,, pas jalan2 ktorg sngh makan tah kat mane tak ingat,, cause mak n abah aku lapo + mengidam nk makan masak asam pedas.. aku, cam biase2 je cz xlayan sgt asam pedas nie,, tp,, asam pedas diorg xsesedap asam pedas yg kt melaka.. hee~




After Muar, kitorg xjalan2 mane lagik..aku jz dok uma,, counting days bile nk gi tgk wayang, bile nk hang out ngn kwn2 kluang bile aku terperangkap kt shah alam for nex 6month, bile nk lepak ngn adi, bile nk update blogs,, wahhh222 bnyaknye bile....

p/s: Penantian satu penyiksaan.. [erk, ye ke?]

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.