april menjelang.

ye.april sudah menjengah.
sudah tiga bulan rupenya aku mengharungi tahun 2009.

*senyap*

semalam masa revise Internal Audit,
aku tiba-tiba mengalir airmata.
dengar mp3. lagu CINTA by NITRUS.
tak tahu kenapa.

CINTA by NITRUS

Langkah ku makin panjang menuju arah itu..
Aku pasti di sana kau menunggu..
Biarpun lelah jiwaku ternampak oleh mu..
Aku pasti kau lebih tahu..

Ku merenung dan merindu
jelas untukmu kasih...
Hanya untukmu...

Yakin aku hampiri dirimu yang semakin jauh
Yakin kamu menanti diriku yang sering keliru...
Kan ku tuju,kan ku tuju,dan di situ
Halalkanlah aku

Resah yang makin hilang ditinggalkan jejak ku
Aku pasti mahumu begitu
Biar terkadang waktu bertatih mencarimu
Aku pasti kaulah yang satu

Kau merenung dan merindu
Jelas untukku kasih
Hanya untukku

Yakin aku hampiri dirimu yang semakin jauh
Yakin kamu menanti diriku yang sering keliru
Kan ku tuju,kan ku tuju,dan di situ
Halalkanlah aku

Yang ku inginkan hanyalah
CINTA!


**kepada alim + lin. bertahan selagi kamu mampu.
siapa tahu kamu memang dijadikan untuk bersama.
love-hate relationship adalah normal.
itulah yang menjadi penguat hubungan.

teringat dulu,
aku suka melihat adegan pujuk-memujuk di antara kamu.
alim pujuk lin dalam kelas JEPUN.
aku suka melihat muka ketat lin. kemudian senyum kembali.
ya, amat manis. :)

p/s: cinta oh cinta!

4 ARGUEMENT:

f4r_e4st April 4, 2009 at 1:55 PM  

wow..dah jd counselor sei..best la..serba boleh..multitasking :)

pasnie kalo ak ad prob, ak rujuk kat ko leh??hehe

p/s:kes 1:-ak nie kuat sgt mkn tp bdn xnaik mendadak pun..mcm mn eh??

mat_ganu April 4, 2009 at 2:13 PM  

nsb baek ko x skodeng ak time pujuk ayam ak mkn kn?

farahiyah radzali April 6, 2009 at 11:57 AM  

To Faiz:
huhue~ aku kaunselor yang tak talented. membebel saje bole la..haha!

FYI, badan ko tak naek sbb metabolisme ko tinggi.sbb tu mkn bnyk mane pun xnmpk naek sgt. ko beh kurg mcm aku, penat nak put-up my weight. tp cenggini je hasilnye..haish~ .sile2, teruskan usaha.hehe

To rims_putih:
erk, ayam yang mane satu ek?.. hee~

AmalinaOmar May 13, 2009 at 7:03 PM  

waw~
seriously u saw that.? hah becinta alim n lin mmg begitu adatnye..malunye bile tau org perhati kite..tp xpe asal dpt jd pengajaran utk org lain.

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.