Adoyai!

10/12/2009

Saya bangun pagi hari ini dan kelihatan agak mamai sedikit.
Dan berlakulah insiden yang saya rasa kelakar.hehe ^^

Saya bangun seperti biasa dan menuju ke bilik air untuk mandi.

Gosok gigi dan kemudian cuci muka.Ade ke patut saya tuang syampu untuk cuci muka?


ADOYAI!!!


Nasib la saya tersempat sedar sebab masa syampu itu ade di tapak tangan, saya terdetik, kenapa la pencuci muka aku ni jadi cair + xpekat macam selalu..hehe.
Bila tengok kanan belah kanan, rupanya saya pegang botol syampu (^.^)v
Saya basuh tangan guna syampu itu, sudah sedar sepenuhnya dari mamai dan kemudian terus mencapai pencuci muka.


p/s: nak kata tak cukup tidur, saya rasa cukup. tp mungkin tak puas kot..kihkih

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.