tertekan itu bagus sebenarnya

ye.

seperti di atas.

..............................................


dengan bebanan kerja yang semakin terbeban,
kerja saya, memang kerja saya.
kerja orang lain, jadi kerja saya.

saya tidak berkira.
lebih-lebih lagi bila minta dengan ayat manis.

"kan saya ni baik hati orangnya"

.sumpah!. saya memang ikhlas. huk~



tapi sampai satu tahap. contohnya macam hari ini.
saya kalah dengan emosi.
saya kalah dengan hati.
saya kalah dengan sabar.

encik tertekan sudah datang. :)

tapi bagus, sebab encik tertekan itu meredakan segalanya.
hati saya rasa lapang, rasa kosong, rasa senang.
girang~


apabila tertekan campur luahan butir mutiara mata.
bagus sebenarnya.


p/s: saya puas! sangat rasa damai. yeah! more hard work to do tomorrow! go girl.. v(",)

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.