ini entri yang tidak dirancang gara-gara lagha melayari facebook

Alhamdulillah, saya officially warga Kulim (Malaysia) Berhad.
(sila baca tanpa ada nada-nada berlagak, takbur dan riak di situ)


sekarang,
- saya sakit otot peha dan betis yang membengkak gara-gara momentum terlebih yang dipamerkan semasa hari sukaneka tempoh hari
- saya sangat biziiiii menyiapkan working papers setelah pulun menghabiskan semua visit schedule 2011 straight selama seminggu
- saya mengira-ngira serta mencongak-congak hari bila masa untuk menonton SONGLAP pula
- saya mengeluh-ngeluh bila la boleh beli handbag yang menepati citarasa diri sendiri sebab aku-dah-penat-nak-pergi-servey2-lagi dan aku-dah-round-jusco tebrau-tesco tebrau-bandar-tiram-serta-kluang parade-dan-kluang mall
- saya sendirian di bilik sebab roomate ke terengganu meraikan C Day bakal suami dan malam ini tido dengan perasaan gembira ala-ala seronoknya-aku-dapat-conquer-katil-queen-itu
- jb hujan, tidak berhenti hari ini. dan saya sejuk. tapi seluar panjang semua belum basuh.haissh, terpaksa la pakai short dan bergomol-gomol bersama comforter yang sangat comfort itu.hue~


p/s: hati saya bercampur baur hari ini. tidak tahu mengapa.malas mahu tanya lebih-lebih pada hati, lebih baik tanya sama pokok je.eh?

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.