movie, muvie

saya dah tengok KL Gangster yang mana kutipan nya minggu pertama RM 1.5 juta. trimas kepada yang belanja, tapi saya rasa cerita itu tidak sesuai dengan jiwa saya. mungkin saya jiwa wanita kut~ haha. ea, tapi hari tu adik saya beria-ia mengajak saya tengok cerita itu..sebab bila tengok preview, cerita nya macam not bad. well, tak semua filem will turn out well kan.. macam hari tu saya baca di suratkhabar, expectation kepada nur kasih the movie was not as expected. itu kan ups and down sesebuah movie, jadi no worries sebab penonton yang akan menilai sendiri:)

Oh ya, sebuah movie yang saya list untuk mahu tengok di panggung tapi tak tau bile mau pegi. asyik-asyik tangguh saja. saya mahu tengok X-MEN, rasa-rasa berbaloi tak macam tengok Iron Man? heehe~

sementara saya di rumah ni, saya pulun menghabeskan menonton movie-movie yang ada di laptop. thanks to lil bro sebab mendownload nya. =D


p/s: nak list cerita ape yea untuk di download? .eit, tetibe saya menjadi pengkritik filem tak bertauliah.gomen ne~ (=.=)

1 ARGUEMENT:

Cik Salwa Salahudin July 6, 2011 at 1:47 PM  

dah tengok the NEWtransformers lum?

come let join us agains ~^^ but dunno when cause now masingMASING sangat sibuk.. ~ bored ~

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.