ini hakikat ok.

saya dah gemuk. haha

statement yang sangat tak boleh blah. lepas tu mesti semua orang yang baca kata ini adalah cliche. kecoh sangat sebab kau dah gemuk.

muka saya dah jadi bulat. (ke sebelum ni memang dah bulat? sebab saya selalu perasan muka saya lonjong.hue) statement lil bro minggu lepas, "ei, long..apsal ko boleh jadi gemuk ni tapi aku yang keje kat tempat makan-makan tak gemuk, jadi kurus pulak.."

semalam bincang-bincang dengan housemet adakah patut saya memakai korset. (logik kah korset di sini) lepas tu tibe-tibe menyerigai akak itu, "eia, buat ape ko nak pakai korset bagai ni..ko skarang kan ok ape?" hurm, nampak je dari luar ok tapi saya rasa perut dah naik sikit ni.. sampaikan kalu boleh saya xmo main amek-amek gambar dalam jangka waktu terdekat ni, sebab muka saya nampak chubby lagi-lagi bile saya pakai kaca mata stylo itu [orang yang kate :)]

nampaknya macam kena menjalankan misi. lagi-lagi bulan puasa dah nak dekat ni tambah-tambah pulak nak raya. sila berfikir wahai cik fara~


p/s: i loike bile orang memanggil saya dengan nama 'cik fara' sebab kedengaran suwet sekali.. anak housemet saya panggil saya cik fara =) **winkwink

p/s 2: sangat best sebab hari ni pun mereka masih tak blocked blogger & facebook.hix~

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.