Petronas pembekal utama bahan api Mercedes AMG

17.02.2012

owh. saya terbaca berita ini pagi tadi di Utusan Online.
that's mean Grand Prix F1 is coming closer kan?

kemudian saya godeh-godeh website Sepang Circuit untuk melihat schedule bilakah turn Malaysia.

Malaysia destinasi ke-2 dengan tentatif 23 hingga 25 Mac 2012. (awal pulak kali ni!)

saya melihat kalender, kot-kot tiada apa-apa agenda dan boleh ambil cuti ke untuk ke F1 itu.


tapi sedih, sebab along that week saya on audit visit.
waWaawaaa.. sedihnya!
dan sekarang, saya berdoa moga-moga estate itu tak available untuk terima kitaorang visit.
moga-moga mereka minta postpone ke tarikh yang lain,
dan moga-moga saya dapat ke F1 tahun ni. ngee~


p/s: cadang untuk beli tiket hillstand, yang tinggal hanya K2, C1 & C3. agak-agak mana view yg ok?

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.