misi untuk hari itu

10.02.2012

ini mungkin entry cliche bagi seorang perempuan yang lazimnya sensitif terhadap berat badan.


.confirm.
sah~ =.=)"


bila balik kampung, mereka kata saya dah bulat.
bila jumpa kawan lama di KL tempoh hari, dia kata saya dah naik.
(oh, dia siap pegang-pegang lengan saya lagi mahu uji konon-konon memang terbukti saya dah naik)
bila kawan saya tegur dalam emelnya "lama tak nampak awak, dah berisi sikit yea.."
dan minggu lalu, bila ofismet semua tegur kata "fara, pipi awak dah nampak naik la.."


haha.


dengan suka hatinya memang saya mengaku.

"a'ah, dah naik sikit."


tapi alhamdulillah, masih di tahap ideal weight lagi.
tapi, macam risau pulak. sebab tempoh hari bila berjimba dengan family di Gunung Lumut main tangkap-tangkap gambar
saya dalam gambar memang nampak berisi sedikit.
frankly speaking, nampak tak molek.huu~


boleh tak nak menjalankan misi semata-mata untuk nampak molek bila attend wedding cik wa & cik irda lagi 2 minggu?
boleh sempat turun ke?


adoi!


p/s: let's wait and see. tapi sebenarnya saya selesa menjadi diri saya.

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.