garang macam singa

26.03.2012

setelah setengah hari lepak dengan dia,
saya memberanikan diri bertanya.

"saya ni garang kan?"

dia kata,
a'ah,
ibarat kalau awak pakai tudung awak garang macam singa..
kalau awak tak pakai tudung awak garang macam singa lapar.

ok. admit.
nampak pemboleh ubah yang dimalarkan di situ?

konklusinya, saya garang macam singa.
mungkin saya protective dan defensive.

sebab saya sayangkan aset saya yg susut nilainya tinggi itu.
cik chenta.
memang saya sayangkan dia.
saya jaga dia sepenuh hati.
dan saya mahu orang yang membawanya juga treat ia sebagaimana saya.

but people still people kan?
bila mereka tidak ada rasa kepunyaan,
main hentam saja. main belasah. ikut suka hati.
dan sebab itu saya jadi singa garang. menyeringai.


p/s: saya garang, peduli apa aku kalau kena reject pun.

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.