moral down

20.04.2012


moral down = kpi down

this past few days saya rasa saya menghadapi masalah moral down.
tak tahu kenapa.
sampai satu saat, saya dah tak kenal siapa saya.

orang kata, masalah berkaitan perasaan ni payah.

sebab ia
s.a.k.i.t ~

dan lebih membimbangkan sebab saya tidak / semakin kurang produktif.
dan semuanya berkaitan KPI.

tak mampu keluar air mata pun.
yang saya tahu, saya tertekan.
stress, and it's off my limit.

jadi mahu buat apa ni?
quit the job?


p/s: dunia audit ni memang tough. langkah kiri salah, langkah kanan pun rasa salah. apatah lagi depan dan belakang. it makes me think twice "kenapa lah korang pilih auditor ni sebagai kerjaya?"

**edited** sehingga post ini ditulis, saya rasa ini adalah tahap di mana saya sangat super gile tertekan. i've been assigned with a task that off my limit.

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.