Pohon ampun dan maaf

Saya rasa, saya kena improve driving skill saya.
Selama ni bawa kereta macam syok sendiri dan membahayakan diri sendiri serta orang lain.
Mujur tidak pernah mengalami kemalangan.
Minta-minta dijauhkan.

Dan hari ini.
Masuk kali ketiga saya rasa.
Rasa insaf tu baru muncul dalam diri.

Pohon ampun dan maaf pada pemandu wira merah hati, penunggang motosikal bernama K serta seorang lagi pemandu tak ingat kereta apa.
Nasib mereka semua tidak cedera.

Itu semua lokasi kejadian sekitar kawasan tempat kerja. (-- )

P/s: gigil dowh~ confirm lepas ni cik chenta dan saya jadi wanted.wuwuwuwu.. Kena buang kerja tak? Ataupun kena saman dari Safety & Health Committee ke?


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.