Datang

Ujian Allah itu datang dalam berbagai-bagai bentuk. Tidak kira masa bila mana Dia kehendaki. Kekuatan untuk mengharungi ujian itu, kesabaran untuk tempuhi ujian itu amat saya perlu.

Mungkin nampak macam saya boleh harungi. segala, boleh tempuhi segala. Saving myself from others so that they are not seeing me in my weak point. Bukan tidak mahu menunjuk yang saya ini lemah, benda sekecil itu pun tidak mampu hadapi ?

Kadang-kadang merasakan, perlu ke saya cerita pada dia ? Tindakan saya itu untuk membuktikan manja atau sharing is caring ? Atau risau persepsi dia bahawa saya ini tidak berdikari ? Sebenarnya, saya malu untuk membebankan dia dengan perkara remeh temeh seperti ini.


Fara, tolong kamu lebih super duper kuat dari biasa-biasanya.

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.