KL-SHAH ALAM-SUBANG-DAMANSARA

~owh, betapa saya sangatSANGAT rindukan tempat-tempat itu.

di sana tempat saya melepaskan tekanan.
di sana tempat saya melihat keindahan.
di sana tempat saya mengenal kehidupan.

i wish i could stay longer for a few days.
but johore is always there for me. :)

perkara yg membuatkan sy rindukan tempat2 itu:

1. Big Apple - sebulan mau 2-3 kali sy jejak.kluang ade gak, tp tetap xsame. :)

2. Movie Theatre - saya pelayan wayang.di sana ada GSC&TGV yg beri bnyk privilage.kluang hanya ada BIG&MBO yg mana xberapa nk best.

3. Secret Recipe - sgt hantu Oreo Cheese Cake! kluang, sume waiters sumbong2 belaka yg sekaligus aku mati hilang selera mahukan Oreo Cheese Cake itu.

4. Sale - owh~ sgt2 berbaloi-baloi membelah-beli bile waktu sale di sane. harga seyes runtuh dimana kamu takkan jumpe di mana2.sy sanggup bersesak di SOGO =D.kluang, sale celah kuku je~

5. Public Transport - saya amat menyenangi public transport di sana. katakan sahaja mana2 destinasi, saya adalah expert.sy rindukan Monorel, LRT, Komuter & RapidKL.dgn public transport, saya dpt melihat dunia.kluang, tambang bas mahu ke bandar saja pun suda naek harge.

6. MPH & Kinokuniya - saya adalah ulat buku.destinasi pertama bila ke KLCC yg wajibulghunnah saya jejak adalah Kino.~hee.sbb kt situ bole bace buku pree.kluang, kedai buku paling beso pun Popular.itu pun buku tak banyak.~haish.


p/s: tapi saya tahu. di mana bumi dipijak, KLUANG tetap di hatiku.

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.