Renjis-renjis dipilis,,


ini adalah pelamin pengantin.
warna tema mereka merah hitam tapi campur putih sket.



itu saya dan cik kazen yg baru darjah 6 (dia membesar dgn sihat :)



itu adalah keluarga besar saya.
dari kiri : atok mun, mak usu, mak ngah & mak uteh


memang betul tekaan saya. :)
cousin saya yg bernama Tina dan sebaya saya itu pasti akan 'jalan' dulu.

bila mak-cik2 saya tanya, "Farah bila pula?"

"owh, lambat lagi rase nya. Farah tak nak langkah bendul Nurul ngan Epi,"

haha.apekah! .itu adalah ayat penyelamat ok.

Bila Pak Uda (ayah si Nurul) menyampuk, "Nurul ni bila dia bawak balik lelaki semuanya tak lepas. bagi soalan pengetahuan am pun xleh jawab camne?"

Bila Mak Uteh (mak si Epi) berkata, "InsyaAllah, rasanya lagi 2 tahun.Masing2 tengah kumpul duit"

Tapi nak tahu ape kate mak aku?

"Farah ni tak boleh nak kawen lagi, kerja pun tak tetap.duit pun takde lagi."

Mau terbatuk-batuk aku time tu jugak. Pernah sekali (bukan takat sekali tapi berkali-kali) dia sound aku, "ang belum dapat keje tetap jgn gatal nak boipren2 ni." ok, ini ayat dia sebelum dapat keje kt Jalan Mersing nu ha. Tapi kadang2 aku kompius gak bile satu hari tu dia tanye, "ang tak klua ngan boipren ka?" .apekah?. mungkin sebab die tengok aku dok nyorok saje dlm bilik tak klua-klua kot.


p/s: saya percaya pada jodoh. :)

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.