Penangan Exam JPA

haha.
saya demam selepas menjawab exam JPA.

gila kau, aku sempat studi seminggu je untuk total 7 paper dlm masa sehari.
gila la. demam terus dek kerana menjawab straight sume paper2 tu dgn masa rehat 45 minit waktu tengahari je.

pergh.

aku memang saspek pada sesape yg repeat exam tu berkali-kali.(ye la tu je syarat nk masuk gov kan?)


dan cerita kelakarnye,
me and dear friend mendapat panggilan exam yg sama untuk jawatan yg sama.
disebabkan kami terlalu excited menerima berita tersebut atau pun kerana excited bakal bertemu untuk memadam rindu (chewah~), insiden kelakar pun bermula.

serius, saya betul2 sangka kami akan menjawab exam di tempat yg sama.tapi rupanya tidak.
plan mula2 mahu pulang bersama2. tapi bila break tengahari saya mencari-cari si dia tapi tak jumpa.ha, kat situ je saya da rasa tak sedap hati.


Terus saya call dia:

Me : cik, kamu kat mana ni? tak nampak pun..

Her : saya pun tak nampak kamu cik fara..

Me : kamu exam kat JB kan?

Her : a'ah..awak kt M-suite kan?

Me : M-suite? ape tu? nama dewan ke? saya xsure la dewan ape, tapi mmg ade satu je dewan utk exam kan?

Her : A'ah.memang ade satu dewan je..

Me : cop..cop.. awak kat mane sebenarnye ni? kat tempat lain ke?

Her : saya kat Hotel M-Suite la, kat Danga Bay..

Me : Astaghfirullah.. cik, kita lain tempat la syg.. saya kt The Zon area Kastam..

Her : La, patut la xjumpe.. hehe.


hambik kau.saya gelak gile2 bila bercerita kepada mak saya.sebab mula2 nye kami plan untuk pulang sekali.tapi bila mak saya tanya mana si dia? terus saja saya ketawa.hehe


babe, you makes me laugh.. (^_^)v

p/s: dunia ini besar, tapi sebenarnye kecik je..

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.