suku abad

(ini entry yang serius)

salam suku abad untuk saya.
perjalanan masih jauh.
merangka dan merangkak.
menjangka dan mencongak.














-----------------------------------------------------------------

(ini entry yang tidak berapa serius)


sesuatu yang gembira berlaku.
saya mencari enchik itu 2 bulan lepas.
mahu bertanya khabar dan berita.
cerita terakhir dengarnya enchik itu di kuantan.
tapi malangnya tak dapat juga mencari, setelah bertanya kepada semua ahli keluarga.

out of sudden, enchik itu menghubungi saya minggu lepas.
owh,owh. saya sangat seronok!
enchik itu kata, saya tau awak cari saya.. mak saya yang bagitau.
(naseb la emak dia sudi nak sampaikan khabar berita, huu.)

reminiscing the old memory,.
it's almost purrfect. \(^_^)/
saya menganggap itu hadiah untuk jubli emas saya.
cukup. kerana itu sesuatu yang gembira.

-----------------------------------------------------------------

mood: gym class heroes - stereo hearts

p/s: bila duduk dalam kenangan, kita akan berangan. it is advise supaya jangan duduk dalam kenangan lama-lama, takut tidak berpijak di bumi yang nyata.
p/s 2: thanks to all for the wishes and prays. (^^,)

1 ARGUEMENT:

Anonymous November 5, 2011 at 1:17 AM  

HBD...thank 4 the memory..gng lmbk..

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.