[ confession + rejection ]

semalam aku buat konfesi pada dia.
ternyata macam dah dapat agak konklusi yg bagaimana.
rejeksi yang aku dapat.

ya, mugkin itu yang terbaik buat aku.
mungkin dia bukan jodoh yg ditentu.

.hari ini, agak sedih.
tapi takpe, hidup perlu diteruskan.
fikiran kena positif.

nampak nya masa bersendiri lagi akan bertambah panjang.
nak pecah rekod jadi 5 tahun.
boleh tak?

mungkin rejeksi adalah sakit,
tapi untuk melakukan konfesi memerlukan kekuatan.
ya, akhirnya aku kuat untuk itu.
seperti kata dia,

"kamu kuat untuk konfeksi bermaksud kamu mencapai satu tahap yang tinggi dalam diri.berjaya membina keyakinan itu adalah lebih penting"


p/s: rasa macam nak nangis, tapi air mata tak mahu keluar. mungkin istiharah 2 minggu sudah memberi petunjuk bahawa dia memang bukan untuk aku. | untuk kamu, selamat ulangtahun kelahiran yang ke-23 |

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.