kebenaran itu sakit.

aku paling benci orang menipu.
sebab bila dapat tahu kebenaran, ia pasti sakit.

aku baru dapat tahu kebenaran.
memang sakit.
ya, dia tipu.

*tsk.tsk.tsk*
*10 tahun bukan masa yang singkat.aku benci dia!

p/s: kenapa la aku bukak friendster tadi!.

2 ARGUEMENT:

f4r_e4st April 1, 2009 at 8:40 AM  

mendapat tahu kebenaran dari penipuan sememangnye sakit..tp itu lbh bagus dari kite tidak tahu utk sepanjang umur kite..sakitnye melarat sehingge tidak mampu utk bernafas..

p/s:dipetik dr hati sendri

farahiyah radzali April 1, 2009 at 11:06 AM  

kadang-kadang lebih baek tidak tahu langsung.maksudnya sampai mati pun biar la kita tidak tahu kalau itu lebih untuk kebaikan diri kita.

tapi kebenaran itulah yang menjadi penguat untuk kita hadapi hari mendatang.

p/s: tak minta dia tipu semata-mata untuk menyedapkan hati aku. aku hanya perlu dia jujur.

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.