Kluang! terima kaseh.

Kluang, terima kasih kerana menunggu aku. ;)

terubat juga rindu pada tanah tumpah tempat kelahiran sendiri. walaupun cuti dalam dua hari je, tapi semua rindu terubat. cuma balik aritu tak sempat tidur dgn teman tidur ku yang seekor itu. terpaksa tidur bersama emak sebab abah takde gi out station.

cadangnya nak pegi tengok wayang dengan emak hari sabtu, tapi rancangan tak menjadi sebab last minit kena hantar abah pegi airport kat senai. aku pulak sibuk-sibuk kecek kat abah suruh belikan banyak x99 souvenir bila balik nanti. walaupun aritu dia dah bawak balik satu, tapi aku nak version yang lain pulak.. gatal kan? .biasa lah,anak perempuan dia ni saja seorang. :)

yang paling best, bila balik kali ni aku tak payah pegi berperang.. :) .sgt seronok dan agak tenang,,. naseb la makhluk tu tak keluar time aku balik aritu. aish,, kalu tak penat la aku nak berperang dengan mereka.. huhu~

balik, mak bungkuskan buah-buahan. mak kata abah dapat hamper penuh dengan buah. jadi disebabkan kat rumah takde orang, maka aku lah yang kene bawak balik semuanya. berat wOooo~

p/s: rindu aku pada orang Kluang itu saja yang tidak terubat~

3 ARGUEMENT:

f4r_e4st March 2, 2009 at 12:18 PM  

ape binatang 2??

beruang ke??

Alim March 3, 2009 at 12:18 AM  

Dia..ada seorang pahlawan, menjadi pembela kpd negara, dialah sang wira..dot..dot..dot..

farahiyah radzali March 4, 2009 at 10:46 AM  

hue~ aku beperang dengan binatang yang bernama [ L.I.P.A.S ]

p/s 1: fyi, aku sangat geli dengan lipas.hue~

p/s 2: ape la yang si alim tu merepek.~

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.