Noodle Station

last weekend, jalan dengan cik wa..sekadar menjadi peneman mencari sesuatu yang sangat pasti. penat dengan misi itu, kami makan.

Tempat : Noodle Station, SACC Mall
Harga : agak ok,. (cik wa yg blanje aritu.hehe)
Makanan : bukan setakat mee, western food + nasik pun ade.
Minuman : mmg bnyk giler choice. sampai xtau nk pilih yg mane.
Dekorasi : agak unik. lampu betul2 atas kepala. view kitchen agak jelas, sampai leh ngorat chef.hee~

p/s: penat! tapi berbaloi.

2 ARGUEMENT:

f4r_e4st April 1, 2009 at 8:42 AM  

ble la cik wa nak blanje ak plak...lapa nie

p/s: pabile mulut gajah (ak) mule merase lapa, sme akn terkedu dan ternganga

farahiyah radzali April 1, 2009 at 11:09 AM  

hee~
teringat 'mulut gajah' housemate aku bila dia makan. kadang-kadang aku yang takut tengok dia makan. aku yang berselera, tibe-tibe hilang selera bila tengok dia macam tu.

p/s: kalau lelaki aku tak kisah kalau mereka ialah 'mulut gajah'. belajar dari pemerhatian. bukan ko je mulut gajah faiz, adik aku pun same..haha!

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.