Alumni UiTM

Alumni UiTM

19/10/2009

Alhamdulillah, saya sah menjadi Alumni UiTM. Istiadat Konvokesyen ke-71 di UiTM Shah Alam menjadi saksi bahawa kini saya adalah seorang graduan.


























Oh ya, sejurus sebelum berkumpul untuk perarakan masuk graduan ke dalam dewan, saya bersama abah dan emak untuk membantu saya memakai jubah graduan.hehe.Amat kelam kabut terutama bila kami berbalah mengenai cara pemakaian mortar board. Mereka mahu saya kelepet tudung padahal kata saya, tudunglah penting sebab nanti tak cantik. Jadi, inilah hasilnya. :)














1. Cara pemakaian mortar board yg dicadangkan abah dan mak. Saya teruskan begitu sehingga ke pentas graduasi.
2. Cara pemakaian mortar board yg dicadangkan oleh saya. Saya pakai begini setelah turun dari pentas.hehe.(ayah saya marah betul bila saya pakai begitu)


p/s: *undefined*

p/s 2: oh ya, saya amat tidak suka gambar konvo saya yg diambil pihak universiti. SANGAT TIDAK CANTIK!!

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.