An Outbreak!!

13/11/2009


Saya bercuti di kampung nenek saya di Felda Ayer Hitam selama seminggu. Nenek sudah banyak kali mengajak saya ke rumahnya dan kali ni saya nekad untuk pergi juga for an outbreak !!

Seminggu saya di sana rasa macam tak cukup. Nenek dan mak su pun macam tak bagi balik saje bile abah datang jemput.huhu.. Seriously, kalau saya terus berada di sana, mungkin saya dapat menambahkan berat badan.hehe.. mak su dan pak su memang pandai masak,, jadi keje saya ialah makan saja.eheh~ .Bak kata nenek, " Makan la Farah selagi ada makanan kat dapur tu. Takde orang nak makan kat rumah ni.. "

Oh ya.Seminggu saya di sana,saya dan pak su sekeluarga berpeluang ke Air Terjun Gunung Berlumut (tempat yg sudah banyak kali saya ajak mak dan abah pergi tapi mereka asyik sibuk saja padahal takde la jauh manepun dari rumah).Below's the details !! (^.^)v









p/s: Nenek Mun adalah nenek yang paling saya sayang. Walaupun dia agak 'meng-anjing' tapi sebenarnya dia banyak mengajar dan memberi saya nasihat yang berguna.

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.