kisah hrithik roshan

saya bukan lah peminat fanatik dunia bollywood.tapi saya pasti akan mengikuti semua cerita yg ada Hrithik Roshan. :)

motifnya di sini ialah:


1. Dunia bollywood, saya hanya pandang Hrithik Roshan saja. ~ngee

2. Ketika saya di Muar dulu, ada sorang mamat ni, budak aliran sains biologi + boleh dikatakan pemimpin pelajar ketika di sana. Muka dia ade iras2 Hrithik Roshan. :)

3. Kelmarin, saya ke klinik panel untuk mengenal pasti punca kenapa la saya ni hangin satu badan. Doktor yg merawat saya itu muka dia macam Hrithik Roshan. ~huk! .ade ke patut dia sibuk usha-usha Facebook masa check tekanan darah+suhu saya+bercakap2 dgn saya dengan mata di skrin komputer merenung page Facebook. apekah? (adakah ia malu2 untuk merenung mata saya.cheh~)

4. Di tempat saya bekerja, saya sedang meng'usha'sorang mamat yg mukanya iras-iras Hrithik Roshan. ~ngee .dia sangat menarik. (^.^)v


p/s: menarik sbb mata dia kaler kelabu. :)

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.