questioning?

saya amat jarang untuk bercerita mengenai family di dalam blog saya.
dengan lebih tepat lagi mengenai mak ayah saya.

tapi bila mereka mula menyoal itu dan ini
dan berkata tidak puas hati mengenai saya tentang itu dan ini,
saya rasa macam ....

urgh!

susah bukan untuk menjadi seorang anak.
mahu memenuhi semua kehendak ibu bapa, padahal kita sendiri tak mampu.

it's my limit.

saya sudah berjanji untuk tidak menangis lagi mengenai hal ini.
saya sudah berjanji untuk menjadi seorang anak yg baik.
saya sudah berjanji untuk berubah.
saya sudah berjanji untuk tidak mengikut pantang larang.

erm, mungkin yg terakhir itu tidak.
saya hidup dengan pantang larang saya.
saya tahu apa yg saya mahu.


p/s: pantang larang saya tidak menyusahkan orang laen.hanya menyusahkan atau lebih senang diterjemahkan sebagai menyenangkan kehidupan saya.

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.