a dear of mine

2005
dulu teringat kata-kata a dear friend of mine.
" hati aku memang kosong, lain lah kau. hati kau dah separuh "

2007
dan aku berkata-kata kembali kepadanya.
" hati aku dah kosong. macam kau. betul-betul kosong. macam ni ke rasanya? "

dia mengiyakan dan aku menangis dengan dia. dan aku berkata
" boleh tak aku dapatkan separuh hati kau? "

dia membalas
" kalau aku bagi separuh nanti aku nak pakai hati apa? "

aku kata
" kau mintak la derma hati macam kat suratkhabar tu "

satu saat kami gelak.

a dear friend of mine yang bercerita tentang hati kosong dan hati separuh. aku rindu itu.


p/s: perbincangan serius kami mengenai takutnya untuk menghadapi masa depan dan mengatasi permasalahan jiwa.haha! sangat emo~

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.