shaky boOm,boom

saya still shaky, even dah nak dekat 2 jam berlalu.
sumpah, saya takkan overtake kenderaan yang bernama lori atau trailer lagi.

padan muka saya sebab mengabaikan pesan mak supaya jangan main-main dengan lori yang besar. hadoii~. padahal memang dah tau tu, jika kamu tak berani sila jangan overtake. takpe la walau kamu macam siput kat belakang lori itu.

.alhamdulillah dan syukur padaNya sebab memanjangkan umur dan menyelamatkan perjalanan saya.


p/s: seyes sangat shaky. saya tak cerita pada mereka pun.takut~

3 ARGUEMENT:

Cik Salwa Salahudin September 10, 2011 at 12:10 PM  

what happend dear? dh dapat lesen P eh?

well..hati-hati di jalanan. untuk permulaan saje perasaan itu..kemudian nnti kamu akan ok dengan rasa itu..

farahiyah radzali September 10, 2011 at 6:51 PM  

otw balik kluang, ujan pastu gatal nak overtake lori bawak sawit.~ ngeh. dunno plak kancil xleh run laju.. lesson for me though :)

p/s: rasenye mmg xkn berani lagi nak overtake lori kut.hee.

Cik Salwa Salahudin September 13, 2011 at 10:51 AM  

herkk..in that situation memang kamu tak leh nak overtake lorry loh..even ia so slow but ur car need more push if wanna do that ~^^

alahh..dun wori sy jamin kamu akan buat lagi nanti ~ kekekkkkeekkk

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.