blogwalking

saya blogwalking and found something interesting.

www.dirikudrcinta.blogspot.com

dalam entri nye yang bertajuk "sweetnya couple"
bila habis baca, meremang saya. memberikan satu kesedaran.
dan ada antara komen dari bloggers yang lain berkenaan isu yg diketengahkan.


"Tapi kalau kapel tapi saling mengingati tentang agama?"
dan jawapan kepada soalan itu,
"kenapa nak mempergunakan agama untuk menghalalkan apa yang tidak halal?
matlamat tidak menghalalkan cara, wallahu'alam~"


apa yang saya tahu, saya tidaklah sekuat mana. bergantung kepada kekuatan hati dan iman yang senantiasa berubah-ubah. sampai satu tahap saya rasa, dia yang diciptakan DIA untuk saya memang pasti ada. cuma dengan pinjaman masa. sampai satu tahap saya rasa, cukup dengan menjalani takruf, percaya dengan iktikad kemudian terus sahaja ke gerbang perkahwinan. tapi saya tahu, orang pasti berkata itu ialah old-fashion.

quote yang saya jumpe,
"The heart is fragile, so handle with care"


p/s: saya terjumpa sesuatu yg menarik. tak tahu pula benda2 seperti itu ada~

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.