breakfast.

mana yang kamu prefer.
breakfast sebelum sampai di tempat kerja.
atau breakfast setelah sampai di tempat kerja.

saya sudah membiasakan diri breakfast sebelum sampai di tempat kerja.
it's a waste of time jika kamu sampai di tempat kerja kemudian mahu membancuh air, membeli makanan, dan kemudian membuat ketupat. (konon-konon ala-ala sharing is caring)
bila saya breakfast di rumah, masa saya akan jimat sedikit di office.
mungkin saya sendiri yang tidak pandai mahu merewang-rewang semasa waktu kerja.
sejak dulu lagi, sejak kerja pertama saya.

tapi kadang-kadang semua itu bergantung,
sama ada sempat atau tidak breakfast di rumah.
ye lah, time bujang-bujang ni masih sempat lagikan..
mana tahu bila sudah berumahtangga, tak dan mahu uruskan semua..


p/s: persepsi itu pendapat~ persepsi itu tidak selalunya betul, hanya inferens yang belum dibuktikan hipotesis dan kemudian menjadi konklusi.

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.