di sebalik 2-1 negeri sembilan & terengganu.

cerita aku.
saat terengganu menyumbat gol pertama, permainan untuk separuh masa kedua baru bermula. 1 gol untuk mereka. ketika itu sekeluarga di lokasi 'Dapur Kita', Raub Pahang. mengenyangkan diri setelah lapar mengharungi perjalanan straight dari Kemaman - Karak - Raub.

12 jam sebelum itu kami di lokasi Dungun, Terengganu. meraikan penat lelah, peluh dan segala masalah si kumbang seekor kami. Hari Raja Sehari katanya. bidan terjun aku menjadi photographer tidak bertauliah. hell yeah, KAMI enjoy dengan semua momen-momen indah itu. Happy C Day babe, moga kamu terus matang dalam kehidupan seterusnya.. (aku tak kira, hadiahkan juga jambang matahari ada binatang oren si Pooh itu untuk kamu!)

dan 15 jam selepas meraikan, kami di R&R Seremban, Negeri Sembilan. penuh manusia di keliling warna-warna kuning. kereta juga berkibar warna-warna kuning. aku membersihkan diri dan solat. baru teringat, dengar di radio tadi dan negeri sembilan menang perlawanan itu. mmmh,patut la kuning-kuning itu gembira semuanya. :) .teruja pula aku melihat mereka.

kami di R&R Pagoh, Johor 3 jam selepas itu. kepenatan, dan berehat sejam lebih sebelum memulakan kembali perjalanan menuju home sweet home.(ahaha!).aku buka mata, dan nah 4.30 a.m. melangkah ke rumah. sepantas kilat aku dan si bujang itu unload semuanya dari estima. naik bilik, masuk bilik air, buka kipas, tarik selimut, set alarm nfon dan tutup mata.

dan esoknya, hari ahad. 10 pagi. lapar. pergi dapur melihat-lihat si comel-si comel itu yang sudah pandai berjalan. buka cik SAM dan melihat kembali perlawanan semalam. owh, Hairudin itu orang terengganu rupanya.. :)

muka over eksited enchik itu


p/s: abah memang superb bab-bab driving nie. stamina kuat seyh! naseb emak sudi jadi teman setia. aku memang dah surrender awal2, hukk!

2 ARGUEMENT:

Cik Salwa Salahudin November 1, 2011 at 10:12 AM  

now i know why u step there,,dear..

tapi yang buat saya bingung.....konvo skunk dh kat mana2 cawangan ke? bkn kat shah alam ke?

farahiyah radzali November 1, 2011 at 2:23 PM  

ehe.kalu xsilap da setaun konvo ikut cawangan memasing. no worries, kamu pun akan ke sana juga lagi nanti..

p/s: kt s.alam diorg da konvo kt dewan baru near stadium uitm tu. jeles (-.-)

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.