BERAT SAYA TURUN

Kami beramai-ramai menimbang berat selepas makan tengahari kelmarin. (Apekah motif menimbang berat selepas makan tengahari? ~konpem la berat naik.) Tapi tidak bagi saya. Maken turun adalah. ~sadis sungguh. I try a lot to put on weight.Tapi tak tau la nape maken turun lak. Last 2 weeks saya timbang dan turun sekilo.Dan kelmarin saya timbang lagi, turun sekilo. Lai, lai, lai.~ siapa la yang beli berat saya sekilo itu.. :)

Kemudian saya fikir dalam-dalam. Satu je cara saya mahu naikkan berat badan. Saya kena |B.A.H.A.G.I.A| .It doesn't mean that saya tidak bahagia sekarang. Di sini bermaksud, I have to have someone. Haha. Bunyi macam so f***.

Seriously, berat saya akan secara automatiknye naik.Tanpa dirancang. Jika saya cuba berdiet sekali pun,akan makin naek jadinye.Tapi saya tak pernah berdiet bila saat saya B.A.H.A.G.I.A sebab saya tahu bukan selalu saya boleh dapat berat badan macam tu.hehe.

Bila saya membuat statement, “Akak rasa berat akak boleh naik dgn satu cara je. Akak kena ada boipren.” haha.(sambil tersipu-sipu malu saya)

Cik adik seorang itu pun sudah beberapa kali tanya saya.

“Akak nak yang macam mana? Cuba bagitau saya.”

Susah betul saya mahu menjawab soalan cik adik seorang itu.Bukan bermaksud saya memilih atau ape. Cuma saya takut bila saya sudah menyenarai kriteria, memang sah orang akan kata bahawa saya memilih.

Mata adalah kelemahan saya – Saya selalu jatuh cinta dari pandangan mata. Orang pun cakap dari mata turun ke hati kan?Saya tidak memandang paras rupa tapi saya menilai mata. Bila saya sudah berkenan pada mata dan kening nya, itulah pilihan saya.

Dan selepas itu barulah ciri-ciri lain mungkin akan dipertimbangkan.~ ^^


p/s : cik maen-maen mata ~(^.^)v

1 ARGUEMENT:

Cik Salwa Salahudin March 10, 2010 at 7:58 AM  

hehe~searching till u meet Mr.Right,,dear~^^

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.