perlukah?

saya berkongsi rasa dgn seorang teman minggu lalu.kami bercerita dan bercerita dan McD lazim jadi lokasi kami (since it open 24 hours).setiap kali bercerita mesti akan terlajak sampai jam 12.~time pass by.

Teman bertanya, "Kau selalu ke ikut mak ayah kau gi function?"

owh ya~. mak ayah saya seumpama public figure di Kluang ini.shame to admit.

saya bukan seorang yg sukakan perhatian orang ramai.jadi, saya jarang sekali mahu mengikut sebarang majlis yg dihadiri parents saya.kalau nampak kelibat saya di mana-mana function pun, itu adalah kerana saya terpaksa.i have to, sebab being a replace untuk ayah saya yg attend function yg lain. that the life that he choose.but its not my style~ .perlukah di sini, hanya kerana saya satu-satunya anak perempuan dan mempunyai siblings yg sedikit perlu diheret kemana kemari.

sampai satu tahap saya berkata TIDAK untuk memberi alasan tidak mahu menghadiri majlis-majlis itu, ibu saya pasti akan berkata, "Nanti orang cakap mak sorok anak dara pulak.."


p/s: Selalu jika saya dan mak saya pergi ke sesuatu function, pasti ada suara yg berkata, "Kak Sal ada anak dara rupanya... " ~.nampak sgt mak saya sorok anak dara dia kan? | still holding on low-profile principle |

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.