grieving~

ya, saya admit saya sedih bila dapat tau amoi purchasing itu mahu berhenti semalam.

ya, saya dalam situasi grieving~

tapi what's the point kalau grieving itu dok di layan sepanjang hari dan akhirnya kerja kita sendiri tak jalan.

kamu jangan mahu kata, eh ko macam tak sedih je amoi tu mahu berhenti.
tipu.

saya cuba mem 'bizi' kan diri hari itu.sebab saya tidak mahu layan perasaan.
bukan niat untuk tidak mempedulikan amoi itu, tapi work is work. ( mungkin kedengaran cliche =P ) .

bila bersalam-salam dgn amoi itu, saya hampir semacam hampir-hampir menitis air mata.sangat terharu dengan segala ucapan dan pesan walaupun saya mengenali amoi itu selama 4bulan sahaja.


p/s: saya serasa mahu gelak bila dia berkata "i like you, such a cute girl and stylish~"

0 ARGUEMENT:

Post a Comment

WARNINGS

This Blog is the original thought of the writer. Any dissatisfaction will not be entertain.